Czas i koszty dostawy

Zwroty

 

Produkty  podlegają możliwości zwrotu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. Nie dotyczy to produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie – w typ  wypaku fakt ten jest wyszczególniony w opisie produktu.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta  lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy z zastrzeżeniem treści akapitów powyżej w terminie  14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

W tym celu należy:
 poinformować Sklep o chęci odstąpienia od umowy wysyłając uzupełniony formularz w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na adres e-mail info@rehabilitacja-reki.pl
 wysłać Towar na swój koszt wraz z dowodem zakupu na adres:

W&S Krzysztof Kmita, ul. Szpitalna 7/7, 32-200 Miechów

Towar powinien być odesłany w stosownym opakowaniu, z zachowaniem należytej staranności, mając na uwadze rodzaj transportu towaru oraz sam rodzaj towaru.

Zwrot kosztów towaru wraz z dostawą następuje w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Szczegółowy opis postępowania w przypadku zwrotów znajdziecie w Regulaminie Sklepu.

Prosimy także o zapoznanie się z Pouczeniem o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje

 

Sklep ma obowiązek dostarczyć Wam towar wolny od wad. Dlatego odpowiadamy za wady fizyczne lub prawne.

Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem:
dwóch lat – w przypadku sprzedaży Towaru Konsumentowi,
jednego roku – w przypadku sprzedaży Towaru Przedsiębiorcy.

Klient powinien w pierwszej kolejności zgłosić drogą elektroniczną ( info@rehabilitacja-reki.pl) wypełniony formularz reklamacyjny, dowód zakupu, a także w miarę możliwości zdjęcia wad.

Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi.

W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi, wymieni na pełnowartościowy lub obniży cenę za reklamowany produkt. Jeśli wymiana albo naprawa okaże się niemożliwa Sprzedawaca zwróci pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni.

Szczegółowy opis postępowania w przypadku korzystania z rękojmi (reklamacji) znajdziecie w Regulaminie Sklepu.

Prosimy o zapoznanie się z Instrukcją użytkowania , a także z Kartą gwarancyjną dołączoną do zakupionego produktu.

Wszelkie wątpliwości związane ze zwrotem towaru i reklamacjami można wyjaśniać kontaktując się nami.